ביסמוט: "מקווה שבית המשפט יאפשר את המשך היציבות"

    אסתי פלד No Comments on ביסמוט: "מקווה שבית המשפט יאפשר את המשך היציבות"

    חה"כ בועז ביסמוט במהדורה המרכזית: "הרשעתו של דרעי היא בעבירה מינורית כפי שנקבע בבית משפט השלום. לא דבק בהתנהלותו קלון ולא התחייב לפרוש מהפוליטיקה. בחרו בו 400 אלף בוחרי ש"ס. סוף סוף יש לנו ממשלה יציבה. אני מאוד מקווה שההחלטה של ביהמ"ש תאפשר לה להימשך"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ בועז ביסמוט (הליכוד), שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, והתייחס לרפורמה שמציע שר המשפטים. "לגבי אתמול אני מאוד שבע רצון. אזרחי ישראל ממתינים לזה ואני מברך על הרפורמה של יריב לוין. זו התרופה לדמוקרטיה הישראלית ולמערכת המשפט שצריכה הגברת אמון".

    הוא הבהיר: "הרפורמה של לוין אינה קשורה לאירוע של דרעי. כאשר לוין חשב על הרפורמות לא חשבנו על האירוע של היום. זה הרבה יותר רחב וכללי".

    ביסמוט נשאל לדעתו על מינויו של דרעי לשר: "הרשעתו של דרעי היא בעבירה מינורית כפי שנקבע בבית משפט השלום. נעברה עבירה טכנית של אי דיווח וספק אם היה מורשע בה אילו התנהל משפט. דרעי בחר בעסקת טיעון, נטל אחריות מלאה וקיבל מאסר על תנאי. לא דבק בהתנהלותו קלון ולא התחייב לפרוש מהפוליטיקה. בחרו בו 400 אלף בוחרי ש"ס".

    הוא הוסיף: "מה אתם רוצים? בחירות מספר שש? עוד טרללת? סוף סוף יש לנו ממשלה יציבה. אני מאוד מקווה שההחלטה תאפשר את המשך היציבות".



    0 תגובות